Велосипедний рух у Кременчуці набирає обертів

bicycle,bike,fixedgearbikes,fixie,girl,sexy-65d77876decd10b70eb46960a5837d86_h

Як стало відомо, скоро біля напівзруйнованого кінотеатру «Дніпро» з’являться памп-треки – спеціальні велосипедні траси, що представляють собою чергування ям, купин і контр-уклону, та не містять рівних ділянок. Таку ідею висунули представники громадського руху «Велосипед» і навіть вже отримали дозвіл у мерії. Отже, велосипедний рух у місті набирає обертів. «КП» запитала кременчужан, чи готові вони пересісти на велосипеди і що необхідно для розвитку велоруху в нашому місті.

 

Віктор, службовець:

– Я продав велосипед «Вінер», бо потрібні були гроші. Тепер шкодую за ним, адже їздив на ньому доволі довго, а найдовша мандрівка – на Блакитне озеро, понад 20 км. Зараз не готовий купувати велосипед, дорого, дешевше авто купити.

 

Аліна, співробітник офісу:

– Катання на велосипеді корисне для здоров’я. Та ще й якщо буде більше велосипедистів, то будуть менше забруднювати довколишнє середовище. Проте не думаю, що автомобілісти в більшості погодяться пересісти на велосипеди, як в Європі. Зараз всі їздять на машинах: сусід у нас вийшов з під’їзду, 5 хвилин до магазину, а він в авто сідає.

 

Анна, молода мама, з донькою Діаною:

– У малої вдома 2 велосипеди, і в нас з чоловіком також є. Але без татка велосипед не беремо. Зараз поки не виходить здійснювати сімейні велопрогулянки – в основному катається донька. А до того на роботу часто їздили, на прогулянки. Якби була ініціатива провести у Кременчуці один день без автомобілів, без вихлопних газів та шуму, думаю, вона б знайшла відгук. Принаймні серед пішоходів. Добре, якби наші можновладці показали приклад. Ось у Львові мер їздить на роботу на велосипеді, чому і нашим керівникам міста хоча б на день не відмовитись від авто? А взагалі, мені здається, щоб городяни більше користувалися велосипедами, то треба облаштувати в місті велопарковки, велодоріжки та інші зручності для двоколісного транспорту.

 

Віктор, слюсар тролейбусного управління:

– Я чудово ставлюся до велотранспорту. В мене швидкісний велосипед, на ньому їжджу вже 4 роки, до того була «Україна». Я їжджу на дачу – 15 км, аби не штовхатися в автобусі. На роботу також дістаюся на велосипеді. А ось дружина полюбляє громадський транспорт. Проте бути велосипедистом не завжди легко. На жаль, автомобілісти не завжди пропускають велосипедистів. Ну, і головне, немає спеціальних доріжок. Я думаю, якби наші державні діячі запропонували пересісти на велосипеди, то громадськість підтримала б, бо, по-перше, це здоров’я, по-друге, ти не пов’язаний із транспортом, по-третє, екологія покращується. Я думаю, приклад повинні подати прості люди, а влада – підтримати.

Олена, торговий агент:

– Велоспортом не займаюся, але раніше каталася для відпочинку, їздила в туристичні походи, у справах, за покупками, але то було в дитинстві, в юності, тепер життя змінилося. Я переїхала до Кременчука з Харкова, тож на велосипеді не їжджу. Щоправда, тут частіше помічала велосипедистів. Вважаю ідею з переходом на велосипедний транспорт розумною, але треба запровадити регулювання дорожнього руху, зробити велосипедні доріжки. Але, думаю, має пройти років 5, аби наші люди звикли до нововведення.

Олександр, юрист:

– На велосипеді катаюсь з друзями кожні вихідні. У малечі свої маленькі велосипеди, вони катаються в парку. Дуже люблю ганяти на велосипеді, за доріжки і День велосипеда – однозначно за! Всі пересісти не зможуть. Це залежить від характеру роботи, відстані, наявності велосипеда, інших причин. Придбати велосипед зараз – недешеве задоволення.

Дмитро Малишко

Напишіть відгук