В обхід Кременчука. «Укравтодор» залучає китайців до будівництва об’їзної дороги та нового мосту в передмісті Кременчука  

21 березня «Укравтодор» і китайська державна корпорація «China road and bridge corporation» підписали меморандум про співпрацю, який передбачає будівництво автомобільного об’їзду м. Кременчук з мостовим переходом через Дніпро.  Новий міст планують звести не в Кременчуці, а в передмісті, щоб пере направити транзитний транспорт, а в майбутньому облаштувати й лінії метро. Тим часом, міська влада й досі чекає відповіді від уряду на своє звернення, ухвалене на сесії міськради 2 березня,  щодо підтримки будівництва нового мосту саме в Кременчуці, а не в передмісті.  Про те, що в Кабміні розглядають можливість будівництва мосту поблизу м. Горішні Плавні стало відомо наприкінці минулого року.

 

 

Через міст в Кременчуці проходять дві дороги державного значення. Але в планах уряду збудувати магістралі в об’їзд міста, тож Кременчук може і не дочекатися державної підтримки в будівнцитві нового мосту.  

Як повідомили прес-служба «Укравтодору», 21 березня меморандум про співпрацю підписали керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент China road and bridge corporation Ду Фей. Йдеться про реконструкцію дороги Н-22//Е-584 Полтава – Олександрія, зокрема, будівництво автомобільного об’їзду м. Кременчук з мостовим переходом через Дніпро. Про це пише інтернет- видання Фокус.
Як відомо, кременчуцький міст через Дніпро має дві смуги руху для автомобілів. Сам міст був відкритий 68 років тому, а його опори побудували 145 років тому.

Через міст проходять дві дороги державного значення: Н-08 Бориспіль — Кременчук — Дніпро — Запоріжжя — Маріуполь; міжнародна М-22 Полтава — Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава — Кишинів — Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан’європейського транспортного коридору.

Славомір Новак так обґрунтував необхідність будівництва нового мосту:
— Місто Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щороку генерує близько 4 % доходів державного бюджету України. Транспортне сполучення через Дніпро зараз є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджає понад 10 тис. транзитних автомобілів, більшість з яких – вантажівки.
Новак додав, що будівництво моста в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію.
В конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії метро для об’єднання лівобережної і правобережної частини Кременчука.

Напишіть відгук