Мій двір стає чистішим

57829_large

Розробка і впровадження загальноміської програми «Мій двір» належить ГО «Рідне місто», завдяки якій вирішуються питання благоустрою, озеленення та чистоти прибудинкових територій. Ми здійснили моніторинг стану 200 дворів в місті, подали свої пропозиції міській владі щодо можливості їх благоустрою та залученню громадськості до ремонту  та благоустрою дворів, ремонту міжквартальних доріг.

КОМПЛЕКСНА МІСЬКА ПРОГРАМА

покращення якості утримання багатоквартирних будинків, розвитку соціальної інфраструктури, облаштування та благоустрою території жилих кварталів (мікрорайонів) та прибудинкових територій багатоквартирних будинків у м.Кременчуці «МІЙ ДВІР»

Замовники програми:

1. Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.

2. Депутати міської ради, обрані від виборчих округів.

Виконавці програми:

1. УЖКГ – забезпечує контроль за виконанням програми;

2. ТОВ «Житлорембудсервіс», ТОВ «Добробит», ПП «Перспектива», МКП «Фірма Гарпун», ОСББ — виконують роботи по ремонту покрівель, інженерних мереж та благоустрою прибудинкових території багатоквартирних будинків, що знаходяться у їх управлінні;

3. КП «Кременчукводоканал», КАТП 1628, КП «Благоустрій Кременчука», КП «ШРБУ» та інші комунальні підприємства, що надають комунальні послуги, або виконують роботи з благоустрою та ремонту інженерних мереж та інфраструктури;

4. Міське фінансове управління – забезпечує фінансування програми;

5. Автозаводський та Крюківський райвиконкоми – забезпечують виконання програми у межах своїх повноважень.

Мета і завдання програми:

Метою програми є:

—  якісне утримання багатоквартирних будинків, своєчасний ремонт інженерних мереж, покрівель, між панельних стиків, та місць загального користування багатоквартирних будинків;

—  комплексний благоустрій, озеленення та освітлення прибудинкових територій;

—  встановлення, ремонт та утримання дитячих та спортивних майданчиків;

—  своєчасний ремонт внутрішньоквартальних проїздів, створення гостьових парковок на прибудинкових територіях, а також ремонт, утримання та освітлення доріг та проїздів по вулицях приватної забудови;

—  встановлення, утримання та обслуговування трубчатих колодязів, як резервних джерел водопостачання;

—  благоустрій та озеленення території, яка прилягає до меж прибудинкових територій, в тому числі боротьба з амброзією та іншими карантинними рослинами, ліквідацію стихійних звалищ та недопущення їх утворення;

—                    благоустрій та впорядкування рекреаційних зон та зон відпочинку на території житлових кварталів (мікрорайонів);

Термін реалізації програми – 2011-2014 роки

Обсяги і джерела фінансування програми:

Фінансування заходів програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, Автозаводського та Крюківського районних бюджетів, коштів керуючих компаній та ОСББ, коштів комунальних та приватних підприємств, які надають житлово-комунальні послуги населенню та виконують роботи по благоустрою, коштів юридичних та фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність на території виборчого округу, а також фінансової допомоги спонсорів.

Обсяги фінансування заходів Програми за кошти міського та районного бюджетів формуються на основі бюджетних запитів, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів при розробці проектів бюджетів міста Кременчука, а також Автозаводського і Крюковського районів міста на 2011 – 2014 роки.

Очікувані кінцеві результати від реалізації програми:

Забезпечення утримання багатоквартирних будинків у відповідності з існуючими нормативами, надання населенню якісних житлово-комунальних послуг, освітлення та благоустрій прибудинкових територій, розвиток соціальної інфраструктури на території житлових кварталів (мікрорайонів), озеленення та впорядкування рекреаційних зон та зон відпочинку, покращення громадського правопорядку та екологічного стану на території міста.

Система організації контролю за виконанням Програми:

Загальний контроль за реалізацією Програми здійснюється УЖКГ та депутати міської ради, обрані від виборчих округів, щодо територій своїх виборчих округів.

Міські та районні замовники і виконавці заходів програми несуть відповідальність за їх якісне і своєчасне виконання, раціональне використання коштів і матеріальних ресурсів, що виділяються на реалізацію програми.

Відповідальні замовники та виконавці заходів програми надають УЖКГ щоквартально звіти про хід виконання робіт.

За відсутності фінансування заходів програми, міські (районні) замовники і виконавці, за узгодженням з УЖКГ, вносять до міської ради пропозиції про зміну термінів їх виконання.

Хід і результати виконання заходів програми можуть розглядатися на засіданні сесії міської ради, сесії Автозаводської районної ради із заслуховуванням звітів керівників замовників і виконавців програми.

Етапність виконання та фінансування робіт

Виконання заходів та робіт по реалізації Програми передбачається поетапно протягом 2011 – 2014 років.

Депутати міської ради, обрані від територіальних мажоритарних округів, отримують пріоритетне право на визначення черговості виконання робіт та заходів, передбачених програмою, виходячи із запитів, побажань та звернень громадян, які проживають на території їх виборчого округу. На виконання окремих видів робіт щодо благоустрою території виборчого округу, які передбачені Програмою, у міському бюджеті можуть передбачатися відповідні цільові кошти для використання кожним депутатом міської ради, обраним від територіальних мажоритарних округів. Сума таких коштів формується для таких депутатів пропорційно від кількості виборців, які проживають на території його округу.

І. Загальні підходи та вимоги до якості утримання багатоквартирних будинків, розвитку соціальної інфраструктури, облаштування та благоустрою території жилих кварталів (мікрорайонів) та прибудинкових територій багатоквартирних будинків.

1. Якісне утримання багатоквартирних будинків передбачає:

— щорічне технічне обслуговування та ремонт внутрішньо будинкових інженерних мереж багатоквартирних будинків (систем тепло-, електро-, газо-, водопостачання, водовідведення та зливної каналізації, димовентиляційних каналів, ліфтів …), несучих та захисних конструкцій, столярних виробів (в т.ч. осклянілості вікон), та щорічна підготовка їх до експлуатації в осінньо-зимовий період до 1 жовтня;

— не допущення протікання покрівель та між панельних стиків багатоквартирних будинків, проведення їх поточного ремонту протягом 3-х днів з моменту отримання скарги від мешканців, капітального ремонту не рідше 1-го разу на … років;

— поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, а також під’їздів та інших місць загального користування багатоквартирних будинків не рідше 1-го разу на … років, капітальний ремонт в не рідше 1-го разу на … років;

— щорічне прибирання технічних поверхів та покрівель, в тому від снігу, прибирання підвалів та недопущення протікання у підвалах водопровідних, каналізаційних труб та мереж тепло забезпечення;

— проведення дератизації та дезінсекції багатоквартирних будинків не рідше ніж 2 рази на рік;

— освітлення місць загального користування та підкачки води з метою круглодобового забезпечення водою мешканців верхніх поверхів;

— прибирання сходових клітинок, ліфтів та інших місць загального користування ;

— ремонт та утримання поштових скриньок у під’їздах;

2. Благоустрій та утримання прибудинкових територій багатоквартирних будинків передбачає:

— щоденне прибирання прибудинкової території (5 днів на тиждень), 30 (10)-ти разове прибирання снігу протягом зимового періоду, та 30-ти разове підсипання піском пішохідних доріжок за зимовий період;

— освітлення у темний період доби прибудинкової території, а також входів до під’їздів багатоквартирних будинків;

— щоденне вивезення твердих побутових відходів, вивезення опалого листя, негабаритних відходів, відходів будівельних робіт після проведення реконструкції та ремонтів з прибудинкових територій протягом 1-го тижня;

— висадку, полив та догляд зелених насаджень, клумб та газонів на прибудинкових територіях, знищення амброзії та інших карантинних рослин;

— своєчасний ремонт асфальтового покриття під’їзних доріг на пішохідних доріжок до багатоквартирних будинків;

— встановлення, ремонт та утримання дитячих, спортивних, господарчих майданчиків (конструкцій) та елементів благоустрою (лавочок, столиків, урн …);

— встановлення та утримання інформаційних дошок та дошок оголошень у входів до під’їздів;

— створення гостьових парковок на прибудинкових територіях з розрахунку 1-е машиномісто на 5-10 квартир;

3. Облаштування, благоустрій  жилих кварталів (мікрорайонів) передбачає:

— періодичне прибирання території жилих кварталів (мікрорайонів), які не входять в межі прибудинкових територій, в тому числі підсипку пішохідних доріжок у зимовий період;

— освітлення у темний період доби основних пішохідних доріжок;

— вивезення твердих побутових відходів, опалого листя, негабаритних відходів, відходів будівельних робіт після проведення реконструкції та ремонтів з прибудинкових територій, швидка ліквідація та недопущення утворення стихійних звалищ;

комплексний благоустрій територій, які не входять в межі прибудинкових, їх озеленення та догляд за зеленими насадженнями, знищення амброзії та інших карантинних рослин;

— своєчасний ремонт внутрішньоквартальних проїздів для автотранспорту та пішохідних доріжок до багатоквартирних будинків, а також їх освітлення, а також забезпечення безперешкодного під’їзду до багатоквартирних будинків автомобілів термінових служб (швидка допомога, пожежна, міліція);

— постійний контроль за наявністю люків на колодязях інженерних комунікацій;

— встановлення, ремонт та утримання дитячих, спортивних майданчиків, які спільно використовуються мешканцями житлового кварталу (мікрорайону);

— своєчасний ремонт, утримання та освітлення доріг та проїздів по вулицях приватної забудови;

— встановлення, утримання та обслуговування трубчатих колодязів, як резервних джерел водопостачання для мешканців житлових кварталів (мікрорайонів)

4. Розвиток та утримання елементів соціальної інфраструктури жилих кварталів (мікрорайонів) передбачає:

— благоустрій та впорядкування рекреаційних зон та зон відпочинку на території житлових кварталів (мікрорайонів);

— розвиток закладів освіти, культури та охорони здоров’я, які би повністю задовольняли потреби мешканців жилого кварталу (мікрорайону);

— створення належної торгівельної мережі, мережі закладів громадського харчування, та контроль за дотриманням санітарних вимог, правил торгівлі, в тому числі алкогольними та тютюновими виробами;

— створення аптечної мережі, в тому числі кругло добової роботи окремих аптечних закладів;

— організацію зручних пасажирських маршрутів поблизу жилого кварталу (мікрорайону) та обладнання і утримання зупинок громадського транспорту.

Напишіть відгук