Крюківський вагонобудівний завод може зупинити виробництво

В лютому, вдруге за поточний рік, зупинився Кременчуцький сталеливарний завод. Керівництво підприємства обіцяло відновити виробництво з 1 березня, проте причини зупинки досі не усунені. Це проблеми з сертифікацією рам бічних візків вантажних вагонів та рам бічних. Російська установа «Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті» ще 27 листопада призупинила дію сертифікатів відповідності на цю продукцію КСЗ, яка є основним видом, що виготовляє підприємство. Новий сертифікат КСЗ досі не отримав.
Така ситуація вкрай негативно позначилося і на виробничих планах Крюківського вагонобудівного заводу, який закуповує це литво у КСЗ. У перші два місяця поточного КВБЗ був змушений майже вдвічі скоротити обсяги виробництва вантажних вагонів, працюючи на старих запасах литва, які закінчуються. На КВБЗ заявляють, що якщо КСЗ в березні не запрацює, то це може стати причиною зупинки і Крюківського вагонобудівного заводу.

Напишіть відгук